Ramki do tablic rejestracyjnych
Ramki do tablic rejestracyjnych

Reklama jest dźwignią handlu i nie ulega to żadnej wątpliwości. Nie ma mowy, by jakikolwiek biznes mógł utrzymać się i prężnie rozwijać w celach zarobkowych bez skutecznych działań marketingowych. Aby oferta mogła spotkać się z zainteresowaniem potencjalnych odbiorców, w pierwszej kolejności musi w ogóle do nich dotrzeć. Na szczęście są skuteczne sposoby na to, by takie działania realizować i to bez dużych inwestycji finansowych. Pamiętajmy, że nie wszystkie przedsiębiorstwa stać na reklamę w mass mediach. Czasem taki przekaz wcale nie jest zresztą potrzebny.

Świetnym rozwiązaniem, dzięki któremu informacja o ofercie firmy trafi do szerokiego grona odbiorców, jest reklama zewnętrzna. Wiąże się z nią najczęściej jednorazowy i nieduży wydatek, za to jej zasięgi są naprawdę spore. Mowa tutaj nie tylko o standardowych plakatach, ale też reklamie mobilnej. Wśród takich działań wyróżnić można między innymi reklamę na samochodzie.

Samochód jako reklama

Weźmy pod uwagę, że rozbudowana flota aut może jednocześnie stanowić idealne narzędzie reklamowe. Częste wyjazdy służbowe, dalekie delegacje czy chociażby poruszanie się po lokalnych drogach pozwala jednocześnie zwiększać zasięgi przekazu.

Reklama na samochodzie może występować w postaci naklejek albo tzw. koguta na dachu. Dużym zainteresowaniem cieszą się też ramki tablicy rejestracyjnej, które dają niewielką powierzchnię, ale za to niezwykle skuteczną. Ramki do tablic rejestracyjnych umieszczone są tuż przy tablicy rejestracyjnej, a każdy kierowca musi patrzeć przecież na auto jadące przed nim, taki przekaz zapamiętywany jest więc nawet nieświadomie. Wystarczy zanieść na taką ramkę logotyp, hasło reklamowe czy dane teleadresowe, by poinformować potencjalnego klienta o istnieniu firmy i prowadzonej działalności.

Pamiętajmy również, że reklama na samochodzie jest pozytywnie odbierana przez samych kierowców. Nie jest nachalna jak wielkoformatowe billboardy, nie rozprasza, jest nośnikiem kluczowych informacji, a nie wpływa na emocje, nie manipuluje.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. Należy mieć to na uwadze zapoznając się z treścią.