Jednym z wyczekiwanych modeli jest Audi Q3 drugiej generacji. Nowe Q3 będzie dysponować mocą od 150 do 230 KM. Początkowo dostępne będą trzy wersje silnikowe:

  • 35 TFSI (1,5 l/150 KM) z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów, oraz napędem na przednie koła
  • 35 TFSI (2,0 l/190 KM/320 Nm) ze skrzynią automatyczną
  • 35 TDI (2,0 l 150 KM/340 Nm) ze skrzynią automatyczną

Zapowiada się, że do tych trzech wersji dołączą jeszcze:

  • 45 TFSI (2,0 l/230 KM/350 Nm) z automatyczną skrzynią, oraz napędem na cztery koła
  • 40 TDI (2,0 l/190 KM/400 Nm) z automatyczną skrzynią, oraz napędem na cztery koła

Standardową jednostką napędową w nowej Audi Q3 jest silnik 35 TFSI o mocy 150 KM, z zastosowaną technologią „cylinder on demand”. System ten wpływa na zmniejszenie spalania, poprzez czasowe wyłączenie drugiego i trzeciego cylindra. Dzieje się to przy niskich obciążeniach, kiedy np. stoimy w korku czy parkujemy.

Sylwetka nowej Q3 wydaje się być bardziej muskularna przez ciekawe wytłoczenia. Zarówno one, jak i kształt reflektorów dodają jej dużo dynamiki i swoistego pazura, zapowiadającego, że jazda tym modelem może zagwarantować kierującemu przyjemność z podróżowania. Rzeczywiście, biorąc pod uwagę osiągi wersji z dwulitrowymi silnikami, możemy liczyć na całkiem dobre przyspieszenie. Wersja z benzynowym silnikiem o mocy 230 KM, zapewnia wrażenia z jazdy na poziomie Golfa GTI, świetnie trzymając się drogi.

Nie jest to może wyjątkowy SUV, ale niewątpliwie na drodze spisuje się bardzo dobrze. Ten niewielki samochód idealny jest dla osób ceniących sobie dobre, sprawdzone technologie, które nie odstraszają awaryjnością.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. Należy mieć to na uwadze zapoznając się z treścią.