Kubek nie jest oryginalnym prezentem. Nikt nie marzy, żeby dostać go na przykład pod choinkę. Oklepany, prosty i nudny. Czy musi tak być? Odpowiedź jest prosta – oczywiście, że nie. Trzeba jednak wyróżnić się z pomysłem na jego formę oraz dodać ciekawy projekt graficzny. To dwie podstawowe cechy, które wystarczą do tego, aby kubek nie był bezwartościowym upominkiem. W stosownej formie może być stosowany również jako reklama firmy.

Wprowadzone pojęcia „kubek” i „projekt graficzny” są ogólnikami. Projekt musi być oryginalny, ale nie kiczowaty. To ważne szczególnie jeśli mówimy o produkcie, który ma kojarzyć się z wizerunkiem danej marki. Schludność grafiki, która ma trafić na kubek to jedna, bardzo ważna rzecz. Druga to forma kubka. Najtańsze z nich to dość prymitywne formy, które nie znajdą uznania w biurach, urzędach i wszędzie tam gdzie liczy się dobra prezencja przed klientem. Producenci wychodzą nam naprzeciw z propozycjami nie tylko kubków reklamowych, ale całej palety przeróżnych jego form. Dostępne są na przykład kufle i kieliszki do piwa, filiżanki do kawy lub herbaty w różnych formach, kubki szronione o specjalnej teksturze, a także zestawy filiżanki z talerzykiem. Wszystko to występuje w różnych krojach, kolorach i stylach, dzięki czemu możemy dopasować zestaw nawet do koloru ścian biura lub na przykład ekspresu do kawy. Każdą formę ozdabiamy wybranym przez siebie logiem lub grafiką i cieszymy się całokształtem.

Co daje dobrze dopasowany zestaw?

Jeśli kubki reklamowe występują w firmie i są używane podczas spotkań z klientami mogą podświadomie zrobić wrażenie na kliencie, przekonując go o profesjonalizmie jaki występuje w danej firmie lub organizacji. Jeśli taki produkt ma zostać sprzedany również wiadome jest, że wykonany profesjonalnie oraz sygnowany logiem zostanie dobrze zapamiętany. Warto stawiać na profesjonalizm wykonania najdrobniejszych szczegółów podczas budowania wizerunku firmy lub organizacji. Mając tak szeroki zakres możliwości, jaki oferują nam firmy wykonujące gadżety reklamowe, możemy śmiało inwestować w tego typu promocje.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. Należy mieć to na uwadze zapoznając się z treścią.