Jednym z najpopularniejszych gadżetów, które są wręczane ludziom jako gadżety promocyjne są kubki reklamowe. Firmy decydują się na nie nie tylko ze względu na niskie koszta związane z ich zakupem, ale i uniwersalność – z kubków pije każdy. Nie ma problemu z dopasowywaniem ich do konkretnej grupy odbiorców (jak to bywa na przykład z koszulkami) – wydawałoby się, że wystarczy wydrukować na nich logo własnej firmy i… gotowe. Ale czy aby na pewno jest to takie proste?

Bo liczy się pomysł

Otóż nie – stworzenie chwytliwego kubka, który skutecznie reklamowałby naszą firmę to większe wyzwanie. Przede wszystkim musimy zadbać o to, aby wywoływał u odbiorcy jakieś emocje. Może to być tak zwany “efekt wow” związany z nienagannie przygotowanym wzorem i odpowiednim jego dopasowaniem do wyglądu samego kubka. Możemy też to osiągnąć poprzez podejście do wszystkiego z poczuciem humoru. Nazwa naszej firmy wcale nie musi być tutaj elementem kluczowym – zawsze możemy zamieścić ją mniejszymi literami, na przykład w towarzystwie adresu strony internetowej. Sam kubek jednak niech rozśmiesza, ciekawi, intryguje – im bardziej przyciągnie do siebie uwagę odbiorcy, tym lepiej. Gdy z kolei ktoś zapyta odbiorcę, skąd ma tak fajny kubek… no właśnie, o to nam chodzi!

Kolorowo to znaczy lepiej

Skończyły się czasy, kiedy to kubek musiał być biały z wyraźnie zarysowanym obszarem druku. Dziś możemy eksperymentować z kolorami, ale też rozmiarami – im bardziej oryginalni będziemy, tym lepiej. Jeżeli zdecydujemy się na większy kubek jesteśmy na wygranej pozycji – ludzie znacznie bardziej przychylnie podchodzą do dużych kubków, gdyż takich mają w domu mało. Po prostu. Fajnie jest również eksperymentować, jeżeli chodzi o samą formę kubka – obecnie coraz popularniejsze stają się na przykład kubki termiczne. Ludzie chętnie zabierają ze sobą gorącą kawę, na przykład na podróż tramwajem – a wraz z tą gorącą kawą idzie i nasza reklama, trafiając jednocześnie do kolejnych, czasem bardzo przypadkowych odbiorców. Tak właśnie buduje się zasięg!

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. Należy mieć to na uwadze zapoznając się z treścią.